Öppettider


Öppet alla dagar när jag är hemma.
Vilket är ofta
Men ring för säkerhets skull för en överenskommelse
mobil 072 20 58 985
mail vonlimping@hotmail.com
Du finner oss även på
Fb och Instagram under Galdra Keramik

Välkommen

lördag 25 februari 2017

En vinter kom. 
En vinter gick.
Mars månad gör sitt intåg
Det var en vinter då Galdra Keramiks produktion  legat vilande 
pga sjukdom.
Men sakta börjar kroppen återhämta sig. 
Tankar vandrar till våren och sommarens händelser.
Utställningar planeras in
Partille Kulturhus med Konstnärs Alliansen  4 - 10 Mars.
Galleri Hultman med Scanian Art Group 13 maj - 11 juni 
Den Halländska Konstrundan med KonstlivHalland likaså som går av stapeln under 
kristiflygar helgen  25 - 28 maj.
Händerna längtar efter leran, och mina tankar rör sig åter i skapande former
Kurser kommer återupptas, men det dröjer ännu  ett litet tag till
Mer information kommer om det, när jag känner att kroppen mäktar med.
De kurser jag tänker på är
Raku kurser i sommar
och 
kort kurser i att prova och lära känna leran
Men än ligger det lite snö på marken
och allt får ha sin tid



Du kontaktar mig Maria Lindström via
mobil 072 20 58 985
mejladress vonlimping@hotmail.com
du finn oss även på Fb och Instagram under namnet
Galdra Keramik
En underbar vår önskar jag dig
Så hoppas jag vi ses när det blir lite varmare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar