Öppettider


Öppet alla dagar när jag är hemma.
Vilket är ofta
Men ring för säkerhets skull för en överenskommelse
mobil 072 20 58 985
mail vonlimping@hotmail.com
Du finner oss även på
Fb och Instagram under Galdra Keramik

Välkommen

onsdag 10 maj 2017



Nu är det VÅÅÅÅRRRR
Men ack så kylig. Blomknopparna på träden faller till marken, bruna och svedda av nattfrostens framfart.
Men det finns dagar då det är underbart att sitta vid husväggen med en kopp te och bara njuta en stund med katten i knät och hunden vid mina fötter.
där i mellan far jag runt med lera och jord över hela mig, allt medan kirskålen breder ut sig i rabatterna.
Andra dagar gör sig kroppen påmind och kräver vila

Konstrundan i Halland står och knackar på dörren inom det närmaste
den 
25 - 28 Maj
 öppnar konstnärer i hela Halland upp sina dörrar för besökande
4 helt underbara dagar, med möten och samtal från när och fjärran.
mer info om Konstrundan i Halland finner du i länken
http://www.konstlivhalland.se/
Galdra Keramik finner du som nummer 143 i Laholms kommun

Utställning på Galleri Hultman
 tillsammans med
Scanian Art Group
13 Maj - 11 Juni
mer info finner du på
www.catarina-hultman.nu
www.scanianart.se

Jag hoppas vi möts

Du finner även Galdra Keramik på Fb och Instagram under just namnet Galdra Keramik
Majl vonlimping@hotmail.com
mobil. 072 20 58 985


Mer info om sommar bränningar kommer snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar