Öppettider


Öppet alla dagar när jag är hemma.
Vilket är ofta
Men ring för säkerhets skull för en överenskommelse
mobil 072 20 58 985
mail vonlimping@hotmail.com
Du finner oss även på
Fb och Instagram under Galdra Keramik

Välkommen

tisdag 7 januari 2020



Julen kom och Julen gick
Nyår kom och Nyår gick
Men den viktigaste dagen tycker jag är Midvintersolståndet
Den dagen firar jag med vänner, glad att det är en vändpunkt och ljuset kommer åter.
Och nu när jag skriver har det hunnit bli 12 minuter ljusare på lite mer än 2 veckor. 
hur ljuvligt är inte det.
Jag har börjat tänka på frön. 
Så snart har jagnog  hela verkstaden full av små odlingskrukor
Allt får samsas med alster som jobbas fram.
Varenda hylla blir full av saker och jag får ont i magen för att jag inte får plats bland allt i verkstan
Just nu går jag igenom papper, skickar ansökningar och försöker få lite struktur på vad som komma skall under året.
Jag tänker tillbaka  på förra årets händelser, utställningar och möten
Så otroligt mycket härliga möten och samtal.
Och jag vill tacka alla som jag besökt mig under året som gick, besökande och kunder som ko, m, besökande på nätet och för alla fina kommentarer mm.
En riktigt god fortsättning vill jag önska er alla

Just nu ser planerna ut så här inför våren
4 april - 24 april Karlshamns Konstförening med SAG
30 april - 3 maj Konstrundan i Halland
Och däremellan jobbar jag på med att fylla upp hyllorna med alster i min lilla butik, och att jobba igenom beställningar.
Du finner även en del av mitt skapande på Wilda Ekologiska i Laholm

Så en riktigt fin början på året till dig
Vi ses


Du finner mig även på 
Instagram / Galdrakeramik
Facebook / Galdra keramik


Medlem i 
Svenska Konstnärsförbundet
Bättre Konst
Scanian Art Group
Axet
Konstliv Halland
Helsingborgs Konstförening

Mail adress galdrakeramik@gmail.com
mobil 072 20 58 985

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar