Öppettider


Öppet alla dagar när jag är hemma.
Vilket är ofta
Men ring för säkerhets skull för en överenskommelse
mobil 072 20 58 985
mail vonlimping@hotmail.com
Du finner oss även på
Fb och Instagram under Galdra Keramik

Välkommen

fredag 14 februari 2014


Glaserat ochStengods bränt med ingraverad text.
Utanför mitt fönster växer ett fläderträd. Om sommaren när vädret är varmt öppnar jag fönstret. Ibland låter jag blicken vila på naturen därutanför. Bladen på fläderträdet rör sig sakta i vinden. Blommornas doft söker sig in i rummet. Det doftar sommar. Där på en gren brukar det komma två små pilfinkar. En hon och en han. Nyfiket sitter dom där i bladverket och kikar in på vad jag håller på med. Efter en liten stund brukar dom putsa varandras fjädrar. Som två små fjäderbollar sitter dom där och ser så nöjda ut med livet, och var gång sitter jag där inne och känner mig lika nöjd tack vare dom
Detta fat är Galdra Keramiks vinst i Hallands Konstrunda 2014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar