Öppettider


Öppet alla dagar när jag är hemma.
Vilket är ofta
Men ring för säkerhets skull för en överenskommelse
mobil 072 20 58 985
mail vonlimping@hotmail.com
Du finner oss även på
Fb och Instagram under Galdra Keramik

Välkommen

torsdag 19 mars 2015





Det är VVÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRR

Små ljuvliga penséer i den gamla krukan, krukan som väder och vind har omformat.
Frosten som smyger sig på om natten och biter i växterna, och jag som smyger mej med och lägger koftor som skydd, från kroken på väggen i verkstan


Penséernas  lilla skyddsängel står på pass i verkstan. Så tillsammans med henne och koftorna skall det nog fungera till den riktiga värmen kommer.
I verkstan går ugnen varm och alster läggs i och plockas ur dagarna i ända
Ler dammet ligger tjockt på hyllorna, och leran börjar tryta nere i verkstads källaren.

Det arbetas inför en utställning på

Annexet

Annexet
- ett eget Galleri på Lilla Skolgatan i Sölvesborg

Där på denna underbara plats i härliga lokaler kommer jag att ställa ut mina alster
11 April - 6 Maj 2015
Då är du varmt välkommen

Sedan kommer Hallands Konstrunda



Under kristihimmelfärds helgen
14 - 17 Maj 2015
Öppnar konsthantverkare och konstnärer sina portar för allmänheten
I år firar vi 20 års jubileum
Våra samlingsutställningar sker på Tjolöholms slott i Kungsbacka. Mjellby Konstmuseum i Halmstad.
Lokala samlings utställningar  sker i Laholm, Falkenberg och Varberg.
Varmt Välkommen även till detta evenemang

Förövrigt så håller jag och keramiker Katti Wennerström på att sammanställa datum för nattraku i sommar. Mer information om detta kommer senare .

Du finner även Galdra Keramik på Fb och Instagram
Du kan nå mej på
vonlimping@hotmail.com
eller på
Mobil 072 2058985 

Så önskar jag dej en alldeles underbar vår



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar