Öppettider


Öppet alla dagar när jag är hemma.
Vilket är ofta
Men ring för säkerhets skull för en överenskommelse
mobil 072 20 58 985
mail vonlimping@hotmail.com
Du finner oss även på
Fb och Instagram under Galdra Keramik

Välkommen

torsdag 21 juni 2018


Sommar Tider Hej Hej Sommar Tider

En explosions artad sommar gjorde sitt intåg i maj månad.
då åkte strumpor och skor av, och fötterna fick vandra barfota på gräset som sakta blev gulare, allt eftersom sommardagar blev till veckor  och sedan till månader.
Vojne Vojne tänker jag och kom liksom av mig i livet efter 4 underbara dagar med härliga möten av besökare på
Konstrundan i Halland under Kristi Himmelfärds helgen i Maj,
 Och alla utställningar och projekt jag haft under hela våren och en liten bit in i sommaren.
Jag fick hämta andan efter alla och... 
Så har nu jordat mig bokstavligen i bland växter, vatten och ogräs.
Nya tag och tankar växer åter där inom mig

Och Raku kurser jag skulle ha här i min trädgård i sommar.
Men inte går det att ha Raku kurser när marken är så torr och het att den bränner en naken fotsula,
och en förstulen vilsekommen gnista sätter världen i brand.
Stora förhoppningar finns om att kunna ha Raku kurser senare i sommaren och till hösten.
Då borde marken bliva fuktig med ett eller två livgivande regn.
Kanske kan även en liten regndans om aftonen gör sig sitt

Det som står närmast på agendan är min medverkan i 
Tusen Trädgårdar . 
1 juli  kl 10.00 - 17.00
då är min trädgård öppen för allmänheten
Varmt Välkommen

Mina öppetider i Sommar är
Tisdagar kl 12 - 18
Torsdagar kl 12 - 18
och du är även välkommen alla andra dagar som jag är hemma

Du når mig på 
Mobil   072 20 58 985
Mejl   vonlimping@hotmail.com
Du finner mig även på FB under Galdra Keramik
och Instagram även där under Galdrakeramik

Varmt Välkommen till mig under 
Tusen Trädgårdars dagen den 1 juli
och under mina andra öppet dagar

Till dess önskar jag dig en underbar sommar 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar