Öppettider


Öppet alla dagar när jag är hemma.
Vilket är ofta
Men ring för säkerhets skull för en överenskommelse
mobil 072 20 58 985
mail vonlimping@hotmail.com
Du finner oss även på
Fb och Instagram under Galdra Keramik

Välkommen

torsdag 15 november 2018


Vinter

Några frostiga mornar har mött mig när dagen grytt denna sena höst . 
Det känns som om vintern står och tvekar någonstans 
De sista gula löven dalar till marken.
Och nu ser jag åter Hallandsåsen genom nakna gren verk.
I verkstan är det dags att röja och städa. 
Men jag blundar och lotsar mig försiktigt igenom allt som står i min väg fram till mitt arbets bord.
Jag förbereder och avslutar beställningar och allt som skall ordnas inför utställningen på Kraften i Lomma tillsammans med 

Scanian Art Group
24 November - 9 december
öppet
Lördagar - Söndagar
kl 12.00 - 17.00
Onsdagar
kl 17.00 - 20.00
Vernissage den 24 November kl 12.00 - 17.00
Välkommen.

Snart står Julen för dörren.
Och med den har ljuset vänt och är på väg tillbaka.
Men till dessa skall det införskaffas nya lager av lera och arbetsmaterial.
Verkstan skall fräschas upp med ljusa färger och lite ny inredning.
Allt medan idéerna står och stampar i mitt huvud för att bli förverkligade
Det är bråda tider   
Men medans det lackar mot jul och jag ordnar med utställningen.
Önskar jag dig som läser dessa rader en riktigt skön fortsatt vinter .

Du når mig på 
mejl vonlimping@hotmail.com
mobil nr 072 20 58 985
Du finner mig även på
Fb   Galdra Keramik
Instagram  Galdrakeramik




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar